ponedeljek, 24. november 2014

Mini albumček za fantka

Navdih za albumček sem našla v 121. izzivu Craft-alnice, kjer želijo videti nekaj za novorojenčka v modri ali roza barvi. Ravno prav za uporabo listov Baby Boy Itsy Bitsy, ki sem jih kupila zato, ker so mi bili tako všeč in so že nekaj časa pri meni doma. 

Za osnovo sem uporabila modro zloženko, ki sem jo kupila kar v Lidlu. Tam večkrat najdem kaj zase :)
Polepila sem jo z zgoraj omenjenimi papirji in robove malo osenčila z distress blazinico. Odtisek je tokrat natisnjen in pobarvan s suhimi barvicami. Dodala sem polperlice, metuljčke in srčka.


Na sredini sem naredila žepke, v katere lahko zataknem tagce, ostale strani sem pustila prazne, za fotografije.

Nekateri tagci so polimani na obeh straneh, drugi pa ne - za kakšno lepo misel.



Izdelek prijavljam na izzive:
















9 Comments:

  1. Beautiful Sabina thank you for joining us on this week's challenge over at Inspiration Destination
    Dianne x DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Oooo....zelo zanimiv mini albumček s katerim boš nekoga resnično razveselila!

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasen albumček si naredila.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 121. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lep in zanimivo izdelan albumček! Všeč mi je, ker je drugačen :-))
    Hvala, ker se igraš z nami v "dojenčkastem" izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Great card - thanks for joining us at Penny's.

    Helen x

    OdgovoriIzbriši
  6. Lovely card Sabina. Love all the butterflies. Thanks for joining us at The Crafter's Cafe in our "Anything Goes Challenge" and we hope to see you again soon. Hugs Gale DT

    OdgovoriIzbriši
  7. Sabina naredila si čudovit albumček! Krasen mini spominček :))
    Uživaj v vikendu, Jana

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lep albumček si naredila.
    Hvala, da ga deliš z nami v Craft-alnici. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasen album. Spremljam tvoje objave, lp Maja

    OdgovoriIzbriši