četrtek, 8. maj 2014

Me To You

Mesečni izziv maj - Mavelu.com

in

- #108 Maj mesec ljubezni  - CRAFT - alnica 


Danes sem naredila eno bolj zaljubljeno voščilnico, saj pravijo, da je maj mesec ljubezni :)

Iz šeleshamerja sem odrezala dva kartončka, belega sem embosirala s pomočjo big shota.


Odtisek sem pobarvala s suhimi barvicami, ter ga embosirala s pomočjo grelne pištole.



Dodala sem še pentljico ter rožice iz Memorybox kolekcije.




Naredila sem še ujemajočo škatlico in to je to :)



9 Comments:

  1. Ooooo kako simpatična voščilnica v škatlici je nastala :) Hvala ker sodeluješ na našem mesečnem izzivu. Pozdravček,

    OdgovoriIzbriši
  2. Voščilnica je zelo luštna.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 108. izzivu CRAFT-alnice.

    Prosim, izključi preverjanje z besedo pri komentarjih. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lep medvedek, tako simpatično drži srčke.
    Hvala, da se igraš z nami in hvala , da si izključila preverjanje z besedo. Nam v Craft-alnici tako zelo olajšaš komentiranje. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo prisrčna je :-))
    Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši