nedelja, 5. marec 2023

LET'S CRAFT AND CREATE # 193

Živijo!

V marcu, prvem pomladnem mesecu imamo ženske kar dva praznika. Prvega v začetku marca, drugega pa konec meseca. In temu je namenjena današnja voščilnica - materinskemu dnevu.

Za izdelavo sem uporabila Fridita prahce, s katerimi sem pobarvala akvarelni papir nato pa izrezala rože, ki sem jih okrasila s črnim kemičnim svinčnikom in gumbi.

Isti postopek je pri listih, le da je papir pred časom pobarval sin, ki tudi zelo rad ustvarja, jaz sem samo izrezala.
Napis sem toplotno embosirala, s štampiljkami od Najlepšega para.


Ker so rože in listi precej pisani, sem osnovo in podlago zanje izbrala v beli barvi. Da pa ni preveč dolgočasno, sem pravokotniku naredila okvir s pomočjo plošče za utore.



IZZIVI:

7 Comments:

  1. A pretty, floral card. Thank you for joining us at the Allsorts Challenge.
    Lorraine

    OdgovoriIzbriši
  2. Really pretty fresh blooms, thanks so much for sharing your card with us at Allsorts challenge this week.

    B x

    OdgovoriIzbriši
  3. A beautiful floral card and love these colors! Thanks so much for sharing with us at Allsorts challenge!

    OdgovoriIzbriši
  4. Fabulous and pretty card!
    Thank you for sharing at Allsorts;-))m

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako lepa voščilnica. Čudoviti cvetovi so nastali.
    Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  6. love your card TFS over at MLC this month. Hope to see you again in future challenges. Elaine DT x

    OdgovoriIzbriši
  7. čudoviti cvetovi in voščilnica!Hvala , da si nam je pokazala tudi v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši