torek, 7. junij 2022

LCC #184 - PENNY FOR YOUR THOUGHTS

Pozdravljeni,

pri junijskem izzivu pri Let's Craft and Create želimo videti kakšno lepo misel. 

Na voščilnici sem uporabila pastelne barve. Z big shotom sem najprej izrezala ozadje in  na akvarelnem papirju izrezek uporabila kot stencil šablono. Uporabila sem Distress Oxide blazinico - milled lavender. Zajčka sem narisala na tanjši akvarelni papir, ga izrezala ter pobarvala s Stabilo Woody barvicami nato pa narisala še smrček in učke. Rože sem naredila z luknjačem, jim dodala perlice in nekaj listkov. Za konec pa še misel od Najlepšega para.


 IZZIVI:





7 Comments:

  1. Kako nežna in kako simpatičen zajček. Hvala, ker si ga predstavila tudi v Veseli hiški

    OdgovoriIzbriši
  2. Ljubek zajček in zelo lepo pobarvan. Cvetlični venček je prav simpatičen ! Hvala za obisk v Veseli hiški in pozdravčke ti pošiljam. Veana R.DT

    OdgovoriIzbriši
  3. So cute and thanks for sharing at Crafty Catz good luck in the draw

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala, ker si s svojo ljubko voščilnico okrasila Veselo hiško!
    Ena sama milina veje iz nje!
    Prijazen pozdravček pošiljam, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako ljubek zajček. Čudovito voščilnico si naredila. Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški. Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo me veseli, ko vidim, da zraven vseh rezalnih šablon in ostalih pripomočkov ustvarjamo samos škarjami, ker si same naredimo motiv po meri. In ta tvoj zajček je krasen. Lepo, da si nas obiskala v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši