petek, 5. januar 2024

LET'S CRAFT AND CREATE #203

Prav lepo pozdravljeni v novem letu.

 Prva objava je namenjena izzivu pri Let's Craft and Create.

Zmagovalcu Cathy podarja čudovito nagrado.

Ustvarjate lahko karkoli, vseeno  pa bi si želeli videti kakšno lepo misel. 

Ustvarjala sem v mixed media tehniki v kateri najbolj uživam. 

Karton sem prelepila s papirjem in premazala z belim gessom, nato pa posušila z grelno pištolo. S stencil šablono in strukturno pasto sem ustvarila videz opek ter površino pobarvala z vodenimi barvicami. Okno sem večkrat izrezala in zlepila skupaj, da sem dobila 3d učinek. Za zavese sem uporabila kar gazo. S Sizzixovo šablono sem izrezala vejo, liste ter cvetove in jih pobarvala z Distress Oxide blazinicami. Cvetove sem okrasila s tekočimi perlami, dodala napis in robove osenčila s črno barvo. 



IZZIVI:





4 Comments:

  1. Hi Sabina. This is SO pretty. I love all the texture and depth to this lovely card. Thank you so much for sharing your wonderful art with us at Word Art Wednesday. I hope you have a blessed week, and I also hope that you'll join us again soon.
    Karen L
    www.karen-mycuprunnethover.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Koliko krasnih z-jev si vpletla v tvojo mixed media kreacijo. Zelo mi je všeč. Hvala za krasno inspiracijo in obisk v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Kot Janjo, si tudi mene navdušila z novimi Z - ji :)
    Čarobno voščilnico si razstavila v naši Veseli hiški, hvala za navdih, Majda DT

    OdgovoriIzbriši
  4. Uuu, kako krasno ustvarjanje. Mixed media ti gre res odlično od rok.
    Hvala, da ustvarjaš z nami na črko Z.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši